VVD Lokaal Netwerk Rijk van Nijmegen opgericht

Op 25 november jl. zijn de VVD afdelingen uit de gemeenten Beuningen, Berg en Dal, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen, West Maas en Waal en Wijchen verenigd in het Lokaal Netwerk Rijk van Nijmegen.

In november 2015 heeft de Algemene Ledenvergadering van de VVD besloten om kleinere afdelingen samen te voegen tot Lokale Netwerken. Sinds die tijd is er in de zuidoost Gelderland hard gewerkt om dit te realiseren. Op 25 november jl. vond de oprichtingsvergadering plaats, waarbij Partijvoorzitter van de VVD Henry Keizer en verschillende sprekers uit de deelnemende gemeentes én de provincie aanwezig waren. Daarnaast werden er door de Partijvoorzitter mr. D.U. Stikkerplaquettes uitgereikt aan mevrouw M.O. ten Doesschate-barones van Hardenbroek van Ammerstol en de heren W. Brand en H. Groothuijse. Deze waarderingsvorm is genoemd naar de eerste Partijvoorzitter van de VVD en is bedoeld voor personen die hun sporen hebben verdiend door hun inzet in het politieke bestuur.

In het Lokaal Netwerk Rijk van Nijmegen zijn de VVD afdelingen uit de gemeenten Beuningen, Berg en Dal, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen, West Maas en Waal en Wijchen samengegaan onder de paraplu van één bestuur. Dit nieuwe netwerkbestuur wordt gevormd door de volgende personen:

• Netwerkvoorzitter: prof. dr. Jan Keunen
  • Netwerkvicevoorzitter: ing. Dries Maris