Voordracht Tweede Kamer verkiezingen

Het lijkt mogelijk nog ver weg, maar de verkiezingen zijn weer in aantocht. Ook in 2021 hopen wij dat ons lokale netwerk wederom goed vertegenwoordigt is in de Tweede Kamer.

Om dit voor elkaar te krijgen hebben wij twee kandidaten voorgedragen voor de aankomende verkiezingen.

Hayke Veldman

Oud lid van de gemeenteraadsfractie van Nijmegen (2006-2014) en sinds die tijd tweede kamer lid (2014-heden). Hayke wil zich nog een termijn inzetten om onze regio in Den Haag te vertegenwoordigen en wij hebben er alle vertrouwen in dat hij dit goed zal blijven doen.

Frederik Peters

Oud lid van de gemeenteraadsfractie van Nijmegen (2010-2014) en Statenlid in Gelderland (2015-heden) en sinds 2019 ook fractievoorzitter van de staten fractie. Frederik wil zich in Den Haag inzetten voor onze Liberale waarde en voor vertegenwoordiging van onze regio. Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij een positieve bijdrage zal leveren aan de Tweede Kamer fractie.