Doener gezocht!

Ben jij een creatieve VVD’er die graag dingen organiseert en zich wil inzetten voor VVD? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Doener is het vliegwiel van de VVD in het Rijk van Nijmegen en staat in direct contact met het partijbureau in Den Haag, Lokaal Centraal en met de andere Doeners in Nederland. Zo bouw je aan je netwerk binnen de partij èn haal je goede ideeën op die je vertaalt naar Rijk van Nijmegen. Je organiseert activiteiten en draagt zo bij aan een bruisende vereniging met en voor leden. Als Doener ga je op een vernieuwende en creatieve manier te werk. Niet afwachten, maar Doen!

Dat doe je niet alleen voor je eigen woonplaats, maar voor VVD Rijk van Nijmegen: Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Nijmegen, Mook & Middelaar, Wijchen en West Maas en Waal.

Wat we van je vragen:

• Je wil een actieve bijdrage leveren aan de VVD
  • Je bedenkt, organiseert en coördineert activiteiten die passen bij de VVD in het Rijk van Nijmegen
  • Je bent een netwerker en weet je netwerk in te zetten
  • Je activeert en motiveert VVD-leden om mee te doen
  • Je bent nieuwsgierig, communicatief vaardig, zelfstandig en kunt goed samenwerken
  • Je bent woonachting in het Rijk van Nijmegen

Je inspanningen zijn op vrijwillige basis, maar eventuele onkosten die je maakt worden vergoed. Je krijgt de kans om snel een goed netwerk op te bouwen in zowel de landelijke als de lokale VVD. Als Doener sta je direct in contact met het bestuur van VVD Rijk van Nijmegen, de politieke fracties en het partijbureau in Den Haag. Daarnaast krijg je mogelijkheid om cursussen en trainingen van de VVD te volgen.

Je aanmelding en motivatie stuur je uiterlijk 1 september naar Fleur Kossen, bestuurslid Talentmanagement & Opleiding, op fleurkossen@hotmail.com.