Korte terugblik op Algemene Ledenvergadering 13 mei 2022

Tijdens de ALV hebben de leden Jaarverslag & Jaarrekening 2021 vastgesteld en ingestemd met aantal bestuursbenoemingen. Dit op sfeervolle locatie Wijnhoeve de Heikant op uitnodiging van VVD Berg & Dal

Tijdens de ALV op 13 mei 2022 hebben de leden het Jaarverslag en de Jaarrekening over het jaar 2021 vastgesteld. Ons netwerk telt inmiddels meer dan 400 leden!

We hebben afscheid genomen van twee bestuursleden. Arlet Hefti is afgetreden als penningmeester en Fleur Kossen als 1e secretaris en bestuurslid Opleidingen & Talentmanagement. De leden en het bestuur hebben beiden enorm bedankt voor hun inzet en betrokkenheid afgelopen jaren!

In de ALV zijn ook een aantal bestuursleden benoemd. Rogier Lelieveld is benoemd tot Secretaris (was 2de secretaris). Sven Braster is benoemd tot Penningmeester (was bestuurslid Communicatie & Campagne). Nieuw zijn Max Knegjens als bestuurslid Opleidingen en Patrick Huliselan als bestuurslid Talentmanagement.

Het bestuur zoekt een enthousiast bestuurslid Communicatie & Campagne. Heb je interesse om hierover in gesprek te gaan, laat het dan vooral weten op voorzitter@rijkvannijmegen.vvd.nl.

De ledenvergadering vond plaats op Wijnboerderij de Heikant op uitnodiging van VVD Berg en Dal. Onder het genot van enkele heerlijke wijnen was het een goed bijpraten met en ontmoeten van andere VVD-ers.

Op de foto v.l.n.r.: Jan Keunen (vice-voorzitter), Max Knegjens, Chantal Doedens (voorzitter), Patrick Huliselan. Niet op de foto: Sven Braster