6 april 2024: Haya-trainingen Debat & Presenteren 1

Op 6 april organiseren we een trainingsdag waarbij twee vaardigheidstrainingen worden georganiseerd. De trainingen zijn onderdeel van het opleidingsaanbod van de Haya van Somerenstichting en worden begeleid door Haya-trainer Inge van Dijk, tevens oud-fractievoorzitter VVD Nijmegen. Interessante inhoud en kwalitatieve begeleiding dus verzekerd!

De training Debat I (introductie) behandelt basisvaardigheden van debatteren. Hoe overtuig je een beslisser en hoe neem je het publiek mee in je verhaal? Meer informatie hier

De training Presenteren I (introductie) is gericht op het overbrengen van een boodschap. De basisvaardigheden van presenteren komen aan bod zoals inhoud, de structuur van een presentatie en persoonlijke presentatie. Meer informatie hier

De trainingsdag duurt van ca. 10.00 - 17.00 uur in omgeving Nijmegen (locatie volgt). Er wordt tegemoetkoming in de kosten gevraagd, maar daarvoor krijg je wel een mooie training! Je kunt je inschrijven via mijnvvd of via mail aan ons bestuurslid Max Knegjens (mknegjens@me.com).